Už v minulosti začala řada automobilek spolupracovat s oděvními společnostmi. To se osvědčilo. Další automobilkou, která chce využít práce oděvní společnosti, je francouzský Renault.
Renault je francouzský producent osobních i nákladních automobilů, traktorů, autobusů a v minulosti se specializoval i na motorové železniční vozy. Její historie se začala psát v roce 1899 a jeho dlouhá tradice se podepisuje na kvalitě vyráběných vozidel.
V nabídce francouzské automobilky se objevilo vozidlo Renault Captur, po němž je vysoká poptávka. Už několikrát Renault zvýšil jeho výrobu. A nyní přichází automobilka s novou edicí, kterou pojmenovala Helly Hansen. Na českém trhu je tento model k dostání s tříválcem 0.9 Tce (66 kW) a pořizovací cena začíná už na 411 900 Kč.
Proč Helly Hansen?
Pod tímto názvem se skrývá norský výrobce outdoorového oblečení. A to se odráží na interiéru a exteriéru vozidla. Dominantou automobilu jsou bytelné ochranné kryty nárazníků a nechybí ani speciální systém kontroly zvaný Trace Extended Grip. Tento systém se třemi možnostmi nastavení napomáhá jízdě v horších podmínkách a jeho cílem je elektronicky nahradit pohon všech kol.
Odlišnosti pocítíte v porovnání s ostatními verzemi Captury také ve vzhledu. Nový model je osazen černě lakovanými 17palcovými koly z lehkých slitin. Okouzlující je také speciální čalounění, u něhož je kladen důraz na červené detaily. A nechybí ani ojedinělé koberečky, které zastřešují celou atmosféru ve vozidle. A automobil je zdoben také logem Helly Hansen, které najdete nad předními blatníky a na prazích dveří.
Captur Helly Hansen si vás podmaní i svou výbavou. Ta obsahuje multimediální a navigační systém R-Link, hands-free kartu Renault, světelný senzor, automatickou klimatizaci, dešťový senzor, vyhřívaná zpětná zrcátka, elektrické ovládání oken a podobně. Dá se snad této kráse odolat?